הדור הבא של השיווק הדיגיטלי
mapp תוכנן במיוחד על מנת להתאים לצרכי השיווק הדיגיטלי שלכם: ליצור מעורבות עם הצרכנים שלכם ברמה אישית וכנה. הטכנולוגיה שלנו מבוססת על הניסיון, הידע והמומחיות של שבע חברות שמפתחות את טכנולוגיות השיווק המתקדמות ביותר בשוק.

פלטפורמת מעורבות הצרכן שלנו מאפשרת למנף את כל מקורות המידע שברשותכם, על מנת להבין את התנהגות הצרכנים שלכם באופן טוב יותר ממה שניתן היה עד כה. תוכלו לנהל את מעורבות הצרכן בכל ערוץ רלוונטי, באמצעות טכנלוגיה מתקדמת, Dashboard אחד וסט של שירותים שייקחו אתכם לשלב הבא.

​התחילו לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הצרכנים שלכם, ושפרו את התוצאות העסקיות שלכם.
שירותי שיווק דיגיטלים
מעבר לטכנולוגיה עצמה, אנחנו מספקים חוויה רב-ערוצית – בהעברת המסר, ביצירת מעורבות עם קהל היעד שלכם ובהשגת התוצאות. הגישה שלנו מבוססת דאטה ומאפשרת לייצר לידים איכותיים, לשפר את חווית הצרכן, לחזק את הנאמנות ולמקסם את נכסיות המותג. בשורה התחתונה: אנחנו מבטיחים להעלות את שיעור התגובה, לשפר את ה-ROI ולהגדיל את הפעילות העסקית.
דיוור ישיר
שיווק במובייל
שיווק במדיה חברתית
הקמה וניהול של עמודי נחיתה
פלטפורמת ניהול דטא (DMP)
פלטפורמה ליצירת מעורבות צרכנים
קחו את מסע הלקוח לשלב הבא! באמצעות הפלטפורמה ושירותי ההטמעה שלנו תוכלו בתוך זמן קצר להתחיל לנהל קמפיינים דיגיטלים, בצורה אוטומטית לחלוטין, הכוללת מספר נקודות מגע בשלבים השונים במסע שלנו מול מגוון רחב של ערוצים בצורה מוצלחת.
​לפלטפורמת מעורבות הצרכן שלנו יש ממשק יחיד ואינטואיטיבי, שנועד לסייע לכם לשפר את המידע הצרכני שבידיכם בצורה אפקטיבית, להריץ קמפיינים פרסונליים ולייצר שיחות רלוונטיות בכל הערוצים
ניהול קמפיין רב-ערוצי
יצירת לידים
שירותי DMP וחיבור לערוצי מדיה פרוגרמטים
אסטרטגיה ויעוץ
שירותי דאטה
שירותי קריאייטיב
--סיפורי הצלחה--
בואו לגלות כיצד מותגים גדולים כבר שיפרו את מעורבות הצרכנים שלהם הודות ל-Mapp

THOMAS COOK

kfc

infinity

תומס קוק שיפר את רמת מעורבות הצרכנים באי-מייל ביותר מ-30%, על ידי שימוש בתובנות פרסונליות על מנת להניע את הלקוחות לבצע רכישות.
צרו את ה-mapp הדיגיטלי שלכם
רוצים ליצור לקהל היעד שלכם את מסע הלקוח המוצלח ביותר?
הקמפיין של KFC, ששילב בין אי-מייל לסושיאל, השיג עבורם את שיעור פתיחת המיילים הגבוה ביותר עד היום, לצד 12,000 שיתופים חברתיים ב-24 שעות בלבד.
הקמפיין של INFINITY, ששם את הדגש על אי-מייל, מובייל וסושיאל, הקפיץ את שיעור הפתיחה ב-30% והעלה את יחס ההמרה ממועמד ללקוח ב-20%.

© 2017 כל הזכויות שמורות ל-
Mapp Digital US, LLC
 הפתרון המתקדם ביותר לשיווק ופרסום מבוססי דאטה!
ברוכים הבאים ל-
שירותי הפקה ותוכן